پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
روایتی کامل از مسیر رشد شرکت آهار

نمایشگاه و همایش رونمایی از کتاب «به توان هایتک»

روایتی کامل از مسیر رشد شرکت آهار

- 1403/02/03

مراسم رونمایی از کتاب به توان هایتک که سرگذشت شکل‌گیری شرکت دانش‌بنیان آهار شرق است با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دانشگاه فردوسی در سالن دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی آهار، رویداد بزرگ امید فردوسی با هدف امیدآفرینی برای دانشجویان در دانشگاه فردوسی برگزار شده است. در هر سری از این رویداد، یک شرکت موفق ایرانی معرفی می‌شود که هسته تشکیل‌دهنده‌ی آن، دانش‌آموختگان دانشگاه فردوسی هستند.


در اولین رویداد امید فردوسی، شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق با حضور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی پذیرای دانشجویان می‌باشد. این نمایشگاه از یکشنبه 1403/2/2 تا 1403/2/4 از ساعت 8 الی 16 دایر می‌باشد.


در آئین اختتامیه این رویداد در روز سه‌شنبه ساعت 16، همایش رونمایی از کتاب به توان هایتک در آمفی تئاتر خیام دانشکده مهندسی با حضور مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، حسینعلی اخلاقی امیری، رئیس دانشکده مهندسی، بنیان‌گذاران شرکت آهار و همچنین مسئولین شهرداری مشهد، ناشر، پژوهشگر و نویسنده کتاب برگزار می‌شود.


کتاب به توان هایتک، روایت مسیر شکل‌گیری شرکت آهار را از زبان آقایان هاتف و جهانی بیان می‌کند. این کتاب به پژوهش بهزاد دانشگر، به قلم شبنم غفاری حسینی و به کوشش واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده است.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.